Monday, July 12, 2004

Godina kanarinca

Одлазиш, а ја остајем сам
Не желим да те заустављам
Давно те судбина од мене однела
Застајеш, кратко размишљаш
Кажеш - Идем само да прошетам
Волим хладна сунчана поподнева

А мене облаци прате преко неба
Шта им то треба
Како ми капи на капке капну
Мисли ми запну
Па још једанпут попијем за пут
Исто је као да си ту

Тече година канаринца
Хеликоптери свићу и залазе
Плове бродови без кормила и мора
Ипак се дани некако сналазе
Без тебе

Све што сам од тебе желео
Сада је тако неважно
Ко боја очију покислих птица
И живот наставља да се котрља
И све што сам у теби видео
Тако је нагло нестало
У моме сећању, од слике твог лица
Само је празна мрља
Остала
Ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла...

Тече година канаринца
Хеликоптери свићу и залазе
Плове бродови без кормила и мора
Ипак се дани некако сналазе
Без тебе

0 Comments:

Post a Comment

<< Home